eBDX Cloud biedt u een scala aan webservices: communicatie, vertaling, validatie, archivering en audit. Deze webservices, georganiseerd in Workflows (verwerkingsketens), stellen u in staat om precies te voldoen aan uw eisen voor elektronische uitwisseling (EDI) en leiden tot de gewenste oplossing.
eBDX Cloud integreert alle internationale normen en standaarden, evenals alle communicatieprotocollen die zijn gedefinieerd in de "interoperabiliteitscharter". Onze diensten zijn gebaseerd op de diensten van Amazon Web Services ® (AWS), de leider in de Cloud, en garanderen u zo een hoog niveau van veiligheid.
Semantische normen: EDIFACT, XML, ODETTE, EANCOM, VDA, enz.
Formaat: tekst, excel, XML
ERP: SAP, X3, Dynamics, BAAN, CLIPPER, SYLOB, ABAS, DIVALTO, INFODEV, SILVER-CS, enz.
In veel gevallen willen zowel bedrijven als individuen een specifiek domein verwerven, maar dit is geregistreerd door een andere registrant. Onze taak is om rechtstreeks contact op te nemen met die persoon of onderneming en een geschikte prijs te onderhandelen zodat u het domein kunt kopen.
Wanneer u de service afneemt, helpen we u bij het formuleren van een strategie en een budget om te proberen uw domein te verwerven. We werken samen met de eigenaar van het domein om de laagst mogelijke prijs voor u te verkrijgen. (Maak je geen zorgen, uw identiteit is vertrouwelijk).
Waarom, hoe?
Dynamiseer uw bedrijf rond de kruisende thema's van positieve gezondheid, teamcohesie en prestaties.
Geef uw teams de middelen om stress te verminderen ten gunste van de kwaliteit van leven en welzijn op het werk.
Bevorder aangepast gedrag op het gebied van voeding, slaap en stressmanagement, zodat iedereen zijn volledige potentieel kan ontwikkelen.
Wij bieden speelse oplossingen die de 3 belangrijkste thema's van gezondheid ontdramatiseren: in een positieve, educatieve aanpak, coöperatief in kleine inclusieve groepen die de collectieve intelligentie mobiliseren.
Sérotonine Plus Expertisecentrum ondersteunt u binnen het bedrijf bij een kruisbestuiving van ideeën en de organisatie van workshops, debatten, interactieve conferenties over de problemen van stress, voeding en slaap. Ik sta open voor uw project. Voor meer informatie kunt u ons bereiken op 07.83.05.35.58 of per e-mail.
WERELDWIJD, SNEL, PROFESSIONAL EN ABSOLUUT TRANSPARANT
Naast uitgebreide consultatie beoordelen we vooraf de kansen op succes voor uw uitstekende internationale vorderingen en schakelen indien nodig onze experts ter plaatse in om uw eisen snel te realiseren. We fungeren als tussenpersonen tussen u en uw klant, waarbij we hen benaderen in hun moedertaal en denkwijze. Dit vergroot de kans op succes aanzienlijk en voorkomt in de meeste gevallen een tijdrovende en kostbare procedure.
De aanpak van Proterrain Infos op het gebied van onderzoek is inclusief, collaboratief en ethisch om een onpartijdige gegevensverzameling te bereiken die voldoet aan de specificaties van de klant.
Pôle Infrastructures en Productie (infras Cloud en DevOps)
ADONIS garandeert u een echte samenwerking, die een dynamiek van continue verbetering met zich meebrengt voor het beheer van uw IT-infrastructuren.
Wij ondersteunen u bij de transformatie, exploitatie en het onderhoud van uw Systemen & Netwerken (Cloud & DevOps).
Het waarborgen van hoge beschikbaarheid en veilige toegang tot de IT-infrastructuren, deze exploiteren, laten evolueren en uw investeringen rendabel maken, dat is de missie van onze Pôle Infrastructures.
ONZE OPLOSSINGEN
- Infras. Systemen en Netwerken
- IT-productie
- Cloud & DevOps (Servers en Cloudtoepassingen)
In de EU is vanaf 2021 een nieuw etiketonderdeel vereist op bepaalde productetiketten, namelijk een 16-cijferige code die bekend staat als de unieke formule-identificator (UFI). Importeurs en downstreamgebruikers die dergelijke producten op de markt brengen, zullen specifieke productinformatie, inclusief de UFI, moeten verstrekken voor het gebruik door de antigifcentra. Hulpmiddelen en ondersteuning voor het genereren van UFI's zijn beschikbaar op de ECHA-website van de antigifcentra.
WAT IS UFI?
De unieke formule-identificator, afgekort als UFI, is een code die vereist zal zijn op het etiket van uw producten die een gevaarlijke mengsel bevatten. Naast de UFI moet u ook andere informatie verstrekken over uw mengsel en relevante producten voor gebruik door de antigifcentra, zoals samenstelling, handelsnaam, kleur, verpakking, productcategorie en toxicologische informatie. De UFI is bedoeld om een duidelijke verbinding te leggen tussen het product dat u op de markt brengt en de informatie die u verstrekt.
Het zegelrecht bepaalt de bevoegdheid en de referenties van het gerechtelijk arrondissement op basis van het adres van de debiteur, bereidt het register voor om het recht te betalen, commandeert en erkent de uittreksels van de Federale Dienst voor de Registratie van de Staat, het Kadaster en de Cartografie, genereert en dient de aanvraag in om een bevel / de rechtszaak online bij de rechtbank in te dienen, met gebruik van de digitale handtekening. Daarna volgt hij de gerechtelijke stukken en ontvangt de statuten die hij op het platform plaatst en hun geschiedenis bijhoudt, waarna hij de debiteur in de module 'executieprocedure' plaatst om de gegevens in te dienen bij de Federale Dienst van Gerechtsdeurwaarders, de Federale Belastingdienst en de banken.
De geautomatiseerde generatie van het bevel, het betalingsformulier voor het zegelrecht: De indiening van het bevel online bij de rechtbank, met gebruik van de digitale handtekening
De automatische generatie van de gerechtelijke beslissing en het hoger beroep: De automatische opvolging van de status van de uitgesproken uitspraak
De automatisering van het proces van ontvangst van de uitgesproken gerechtelijke beslissing en de verzending ervan naar de debiteur: Alle soorten schulden
De geautomatiseerde berekening van de vertragingstoeslag: De geautomatiseerde berekening van de schuld
Het geautomatiseerde systeem voor de voorbereiding van de boekhouding: Het vereenvoudigde operationele proces
De toepassing van kunstmatige intelligentie en kunstmatige neurale netwerken voor het uitoefenen van de a: De totale automatisering van de processen
Procesoptimalisatie - hoe te beginnen?
Elke onderneming die op de lange termijn verbeterde processen wil behouden, moet eerst een visie, richting of doel overwegen (1). De meest effectieve manier om medewerkers succesvol te motiveren, is door duidelijke communicatie van visie, richting en doelen. Procesoptimalisatie vereist een verandering in de huidige werkwijze, dus het is zeer belangrijk dat medewerkers zich identificeren met de visie, richting en doelen van het bedrijf.
Zodra de richting is bevestigd en overeengekomen, moet de huidige situatie effectief worden geanalyseerd om het proces te optimaliseren (2). Het begrijpen van de huidige situatie zonder subjectieve ballast is de sleutel tot effectieve procesoptimalisatie. Medewerkers die direct betrokken zijn bij het proces nemen deel aan de analyse van de huidige situatie en presenteren systematisch de huidige situatie met behulp van lean-methoden.
Alconost is een betrouwbare partner voor uw lokalisatiestrategie. Of het nu gaat om het vertalen van websites of het lokaliseren van videogames, wij kunnen u helpen. Op onze website vindt u een prijslijst voor vertalingen in meer dan 100 vreemde talen.
Gemaakt om commerciële processen te vergemakkelijken die activiteiten ter ondersteuning van de verkoop van producten omvatten, is het bedoeld voor bedrijven met verkoopteams die actief zijn op de vloer.
Met KORA heeft u nu, op één enkel platform:
- een permanent bijgewerkt catalogus, waarmee u bestellingen rechtstreeks kunt registreren, met het klantenbestand of via de catalogus;
- directe communicatie met het ERP en het magazijn;
- toegang tot de lopende rekening van klanten.
- Shopping-module – informatie over vooraf afgesproken voorwaarden (productplaatsing/prijzen/promoties) via een configureerbaar formulier;
- cubicage – berekent de verhouding tussen de hoeveelheid bestelde producten en de ruimte in de containers;
- georeferentiëring;
- productinformatie - Collecties en Afmetingen (Kleuren en Maten).
KORA verplicht niet tot een wijziging van de ERP-software, en is integreerbaar met de al bestaande oplossing binnen het bedrijf.
Professionele vertaaldiensten, beëdigde vertalingen en tolken in meer dan 50 taalkombinaties.
Professionele ontwerp- en opmaakdiensten voor technische, commerciële documenten en websites.
Professionele ondertitelingsdiensten voor video en transcriptie van audio.
Technische, juridische, commerciële, medische, wetenschappelijke en algemene vertalingen.
ondeso OM draagt noodzakelijke informatie van de verschillende locaties over naar een centrale instantie, zodat de algehele status daar beheerd kan worden.
ondeso OM bestaat uit de volgende functies:
- Overzicht over verschillende instanties
- Toezicht op objectieve indicatoren
- Alarmfunctie in geval van overschrijding of onderschrijding
Professionele vertaaldiensten, beëdigde vertalingen en interpretatie in meer dan 50 taalkombinaties.
Professionele ontwerp- en opmaakdiensten voor technische, commerciële documenten en websites.
Professionele ondertitelingsdiensten voor video en transcriptie van audio.
Technische, juridische, commerciële, medische, wetenschappelijke en algemene vertalingen.